WAAROM ‘‘ELSPETERWEG TE UDDEL’’ VOOR U DE IDEALE PLEK IS
1. “High Executive” bedrijfsunits
2. Uitstekende bereikbaarheid
3. Voldoende parkeergelegenheid
4. Gevlinderde betonvloer op de begane grond
5. Uitstekende vloer-, gevel- en dakisolatie (BENG-norm)
ADRES
Elspeterweg te UDDEL.
ALGEMEEN
Eind 2023 zal naar verwachting worden gestart met de bouw van een hoogwaardig en traditioneel te realiseren bedrijfsverzamelgebouw via het High Executive concept.
De bouwlocatie is gelegen op een kleinschalig bedrijventerrein aan de Elspeterweg te Uddel. Het bedrijventerrein is gesitueerd aan de N310. Ook de rijksweg A1 (Amersfoort – Apeldoorn) is snel te bereiken.
Dit unieke project bestaat uit ca. 10 casco bedrijfsunits verdeeld over 2 bouwlagen, met een oppervlakte van ca. 54 m² tot ca. 109 m². De oppervlakte kan op verzoek anders worden opgedeeld.
De High Executive bedrijfsgebouwen voldoen aan de nieuwste normen van het bouwbesluit en de BENG norm en zijn 100% energiezuinig.
De hoogwaardige, onderhoudsvriendelijke en duurzame materiaalkeuze maakt dat dit High Executive bedrijfsgebouw helemaal klaar is voor de toekomst. De bedrijfsunits zijn tevens onderling te koppelen, zodat u de ruimte geheel naar eigen wens kunt aanpassen.
De bedrijfs- en telewerkunits zijn uitermate geschikt voor ondernemers maar bieden ook uitstekende rendementskansen en mogelijkheden voor beleggers.
Telewerkunits
Werkt u tegenwoordig ook veel vanuit huis maar is de combinatie van werk, keukentafel, kinderen en hond niet ideaal dan is een telewerkunit wellicht de oplossing. De ideale plek waar u buitenshuis kunt werken. De bedrijfs- en telewerkunits zijn uitermate geschikt voor ondernemers maar bieden ook voor beleggers mogelijkheden. Het gebouw leent zich voor o.a. kantoorfuncties, opslag, fabricagefuncties, hoveniers en andersoortige ambachtelijke bedrijven. Detailhandel is niet toegestaan. Bedrijfsmatige investeerders komen mogelijk in aanmerking voor investeringsaftrek.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het project is gelegen op een kleinschalig bedrijventerrein ten noordwesten van Apeldoorn. Het bedrijventerrein wordt gekenmerkt door het gemengde karakter van handel, transport en industrie. Bekende bedrijven in de buurt zijn onder andere Bouwmaat, Centraal Beheer, PostNL en Ekro.
De bereikbaarheid van het bedrijfsverzamelgebouw is zowel met de auto als met openbaar vervoer goed te noemen.
Bereikbaarheid per Auto
Het verzamelgebouw ligt nabij de Rijksweg A1, welke binnen 10 minuten te bereiken is.
Bereikbaarheid per openbaar vervoer
Het bedrijventerrein is per openbaar vervoer bereikbaar middels een rechtstreekse busverbinding naar Apeldoorn. Bushaltes bevinden zich in de directe omgeving van de locatie.
UNITS EN BESCHIKBAARHEID
Unit 1, verkocht
Unit 2, verkocht
Unit 3, verkocht
Unit 4, verkocht
Unit 5, verkocht
Unit 6, verkocht
Unit 7 verkocht
Unit 8, tussenunit, ca. 108 m², koopsom € 165.00,– v.o.n. exclusief B.T.W., 2 parkeerplaatsen
Unit 9, tussenunit, ca. 108 m², koopsom € 165.00,– v.o.n. exclusief B.T.W., 2 parkeerplaatsen
Unit 10, verkocht
*Prijswijzigingen voorbehouden
Opties kunnen in overleg worden verleend. De optie wordt omgezet naar een koop zodra de koop- /aannemingsovereenkomst getekend is en er binnen 10 dagen na ondertekening een waarborgsom van 10% van de koopsom gestort is bij de notaris. Tot die tijd behoudt de ontwikkelaar zich het recht voor de indeling van de units te kunnen wijzigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan een optie.
Alle genoemde prijzen ex. BTW en vrij op naam. (Vrij op naam houdt in geen overdrachtsbelasting en geen notariële leveringskosten).
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.
VERENIGING VAN EIGENAREN (VVE)
Voor dit onderhoud en beheer van de gemeenschappelijke delen wordt van rechtswege een Vereniging van Eigenaren (kortweg VvE) opgericht. Een koper is verplicht lid te worden van deze Vereniging van Eigenaren.
De belangrijkste taken en bevoegdheden van deze vereniging zijn o.a.:
• Het beheer van de gemeenschappelijke zaken, zoals het buitenterrein, de buitenschil en constructie gebouw.
• Het opstellen van een huishoudelijk reglement waarin regels voor het gebruik van de gemeenschappelijke gedeelten staan vermeld.
• Het beheer van de middelen die door de eigenaren aan de VvE ter beschikking zijn gesteld.
Bij overdracht van het appartementsrecht is koper reeds een eerste bijdrage aan de vereniging verschuldigd. De daaropvolgende(maandelijkse) bijdragen zullen door de eigenaren (leden van de vereniging) worden vastgesteld.
Ter indicatie: In de regel komt deze bijdrage op ca. € 65,- per maand uit voor een unit van ca. 60 m².
Deze bijdragen zijn bedoeld om onder andere de navolgende zaken collectief te regelen/betalen:
• Opstalverzekering;
• Aansprakelijkheidsverzekering;
• Reservering voor onderhoud;
• Gevelreiniging;
• Onderhoud van evt. groenvoorziening;
• Centrale brievenbussen;
• Afstemmen van reclame-uitingen;
• Vuilafvoer.
Deze maandbedragen worden door de ledenzelf vastgesteld en kunnen dus later hoger of lager uitvallen.
BESTEMMING
U toetst zelf of uw bedrijfsactiviteiten in overeenstemming zijn met het betreffende bestemmingsplan.
Het bestemmingsplan “Agrarische Enclave wijziging 7’’ met de enkelbestemming “Bedrijventerrein” is vigerend. De voor “Bedrijventerrein” aangewezen gronden zijn bestemd voor bedrijven in de categorie 1 tot en met 3.1.
Voor aanvullende informatie omtrent de bestemming en gebruikersmogelijkheden verwijzen wij u naar www.ruimtelijkeplannen.nl en/of de gemeente Apeldoorn.
OPLEVERINGSNIVEAU
Omdat de wensen van geen enkele koper hetzelfde zijn worden de units casco opgeleverd. Dat geeft u de mogelijkheid om uw nieuwe huisvesting compleet naar eigen inzicht in te delen en in te richten. Daarnaast is de casco afwerking van de unit ruimer dan elders. Een goede mogelijkheid om de unit helemaal zelf naar uw eigen wensen en eisen in te delen en af te werken. U kunt de afwerking natuurlijk ook via de aannemer laten verlopen. De aannemer is zeer ervaren in turnkey-projecten en kan uw bedrijfsunit volledig naar wens afbouwen.
De bedrijfsunits zullen in casco staat worden opgeleverd, maar wel voorzien van:
• Separate loopdeur of een loopdeur in de overheaddeur;
• Handbediende overheaddeur (optioneel elektrisch te bedienen) (afmeting 300 x 300 cm);
• Betonnen monoliet gevlinderde begane grondvloer (vloerbelasting 1000 kg/m²);
• Betonnen verdiepingsvloer (vloerbelasting 500 kg/m²);
• Kalkzandsteen scheidingswanden (ca. 21cm dik);
• Meterkast inclusief water- en elektrameter;
• Kunststof en/of aluminium kozijnen met HR++ glas;
• Dichte trap met onderkwart;
• Vrije hoogte begane grond ca. 330 cm
• Nokhoogte ca. 7.90 m
Voor de uitgebreide voorzieningen en kopersopties verwijzen wij u door naar de technische omschrijving, tekeningenset en optielijst. Deze documenten zijn opvraagbaar bij het makelaarskantoor.
OVERHEADDEUREN
Handbedienbare overheaddeuren met een hoogte van 300 cm. Elektrisch bedienbare overheaddeuren zijn een optie als meerwerk.
PARKEREN
Voldoende parkeergelegenheid.
KOOP-/AANNEMINGSOVEREENKOMST
In de op te maken koop-/aannemingsovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koop-/aannemingsovereenkomst en de akte van levering die bepalingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.
OPTIEVERLENING / ZEKERHEIDSSTELLING
Vrijblijvende opties kunnen voor een beperkte periode in overleg worden verleend. Zodra partijen met elkaar overeenstemming hebben bereikt wordt de optie omgezet in een koop die zal worden vastgelegd in een koop-/aannemingsovereenkomst. Binnen 10 dagen na ondertekening van deze koop-/aannemingsovereenkomst dient een waarborgsom van 10% van de koopsom gestort te worden bij de instrumenterend notaris. In plaats van deze waarborgsom kan koper een bankgarantie stellen. Tot die tijd behoudt de ontwikkelaar zich het recht voor de indeling van de units te kunnen wijzigen.
NOTARISKANTOOR
Het projectnotariaat is Pot & Koekoek in Ermelo.
ONTWIKKELENDE AANNEMER
VVS Bouw.
OMGEVINGSVERGUNNING
De omgevingsvergunning bevindt zich een in afrondende fase. Naar verwachting wordt deze in week 38/2023 afgegeven door de gemeente Apeldoorn, waarna hij nog 6 weken ter inzage ligt. Gebruik specifieke vergunningen dienen door koper danwel gebruiker zelf aan te vragen.
BIJZONDERHEDEN
• De in deze verkoopdocumentatie en op de verkooptekeningen gebruikte nummering betreft bouwnummers. Deze worden tijdens de bouw door iedereen gebruikt, ook in de correspondentie met de ontwikkelaar en de projectnotaris. Deze bouwnummers zijn niet de toekomstige huisnummers. De gemeente kent deze huisnummers toe.
• Kopers zijn zelf verantwoordelijk voor de verkrijging van de voor hun bedrijfsuitoefening benodigde financiële middelen en vergunningen.
• De nutsbedrijven leggen tegenwoordig alleen (hoofd)leidingwerk aan op particulier terrein indien daarvoor rechten zijn gevestigd. Deze rechten op het hebben, houden, onderhouden, vervangen of verwijderen van dit leidingwerk en worden gevestigd in een leveringsakte.
• De standaard aangebrachte brandwerende en bouwkundige voorzieningen die worden voor- geschreven door diverse overheidsinstellingen gelden slechts in algemene situaties. Afhankelijk van de aard van het gebruik kunnen de betreffende instellingen nadere voorzieningen voorschrijven, welke voor rekening van de koper komen.