ADRES
Hoefslag 11 en 13 te Vianen. (4131 ME)
ALGEMEEN
Het betreft een bedrijfs-/kantoorruimte, bestaande uit 2 bouwlagen, met ruime parkeergelegenheid op eigen terrein, gelegen op het nieuwe bedrijventerrein “Gaasperwaard” te Vianen. Bij het ontwerp is door de architect rekening gehouden met de volgende criteria: functionele ruimten, een representatief uiterlijk, hedendaagse isolatienormen, onderhoudsarme materialen en de mogelijkheid tot het plaatsen van zonnepanelen op het dak. Het object beschikt over energielabel A en Hoefslag 13 is tevens voorzien van 150 zonnepanelen.
LIGGING C.Q. BEREIKBAARHEID
Het object is door de centrale ligging van het bedrijventerrein Gaasperwaard in Vianen uitstekend bereikbaar. Het bedrijventerrein ligt bij knooppunt Everdingen, direct aan de A27 en nabij de A2 en A12. De ligging is zeer centraal en de bereikbaarheid is uitstekend. Het ruim opgezette terrein heeft een hoogwaardige bebouwing en ligt midden in het groen.
OPPERVLAKTE Hoefslag 11 en 13 (het geheel)
De totale bedrijfs-/kantoorruimten van Hoefslag 11 en 13 tezamen bestaan uit 2 bouwlagen, totaal groot circa 1.525 m² b.v.o., onderdeel uitmakende van een groter geheel, onderverdeeld als volgt:
• circa 1.250 m² bedrijfsruimte gelegen op de begane grond;
• circa 144 m² kantoorruimte gelegen op de begane grond;
• circa 131 m² kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping.
•
Oppervlakte Hoefslag 11
De bedrijfs-/kantoorruimten bestaan uit 2 bouwlagen, totaal groot circa 762 m² b.v.o., onderdeel uitmakende van een groter geheel, onderverdeeld als volgt:
• circa 625 m² bedrijfsruimte gelegen op de begane grond;
• circa 72 m² kantoorruimte gelegen op de begane grond;
• circa 65 m² kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping.
Oppervlakte Hoefslag 13
De bedrijfs-/kantoorruimten bestaan uit 2 bouwlagen, totaal groot circa 762 m² b.v.o., onderdeel uitmakende van een groter geheel, onderverdeeld als volgt:
• circa 625 m² bedrijfsruimte gelegen op de begane grond;
• circa 72 m² kantoorruimte gelegen op de begane grond;
• circa 65 m² kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping.
De vermelde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform de meetnorm van het normblad NEN2580 ingemeten en derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
BOUWJAAR
2020.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente : Vianen
Sectie : F
Nummers : 1713
Kadastrale perceelgrootte : 22 are en 85 centiare
Zakelijk recht : volledig eigendom
Bij verkoop per unit, worden de percelen in twee gelijke delen opgesplitst.
BESTEMMING
Voor het object geldt het bestemmingsplan “Bedrijventerrein Gaasperwaard”. De bestemming van het perceel is ‘Bedrijventerrein’, deze gronden zijn bestemd voor:
a. handels- en bedrijfsdoeleinden in ten hoogste de krachtens lid 2 toegestane bedrijfscategorieën, met dien verstande dat:
1. agrarische bedrijven, horeca en detailhandel (inclusief de verkoop van motorbrandstoffen) niet zijn toegestaan.
2. bedrijven op eigen terrein in hun parkeerbehoefte dienen te voorzien, waarbij het parkeren/laden en lossen van vrachtwagens vóór de voorzijde van de gebouwen niet is toegestaan.
b. kantoordoeleinden, evenwel met uitzondering van zelfstandige kantoren, met dien verstande dat:
1. per bedrijfskavel het kantooroppervlak ten hoogste bedraagt 50% van de totale
bedrijfsoppervlakte
2. per bedrijfskavel het kantooroppervlak ten hoogste bedraagt 2.000 m²
c. bedrijfswoningen, uitsluitend binnen de op de plankaart aangeduide representatieve zones II en III
d. ontsluitingswegen- en paden en parkeervoorzieningen
e. openbare nutsdoeleinden
Voor nadere informatie omtrent de bestemming en gebruikersmogelijkheden
verwijzen wij u naar de gemeente Utrecht.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd in de huidige gebruikte, bouwkundige en technische en milieukundige staat, met tenminste de navolgende voorzieningen:
Algemeen
· cv-installatie;
· bestaande brandmeld-/ontruimingsinstallatie;
· brandslanghaspel(s) en poederblusser(s);
· zelfstandige watermeter per huisnummer;
· bestaande alarminstallatie;
· glasvezel aansluiting.
Stroomvoorziening indien één partij huisnummer 11 en 13 in eigendom verwerft:
· meterkast met 3 fase x 63 Ampère, huisnummer 11 is gekoppeld aan de elektra van huisnummer 13, al beschikken beide huisnummers wel over een eigen aansluitkast.
Extra bij Hoefslag 13
· 150 zonnepanelen met omvormers;
· Vloerverwarming.
Bedrijfsruimte
· elektrisch bedienbare overheaddeuren v.v. ruitsecties ca. 4 mtr. x ca. 4 mtr. (hoog x breed);
· 2 loopdeuren (1 loopdeur per huisnummer);
· monoliet afgewerkte betonvloer met PU deklaag;
· TL-opbouwverlichting;
· diverse opbouwwandcontactdozen;
· mechanische afzuiging;
· krachtstroomaansluitingen;
· vrije hoogte ca. 7,8 meter;
· vloerbelasting ca. 2.500 kg/m² (begane grond);
· dubbele toiletruimte met voorportaal v.v. fonteintje en tegelwerk.
Extra bij Hoefslag 13
· Luchtfiltratie-warmte terug winningsunit.
Kantoorruimte
· systeemplafond v.v. inbouw verlichtingsarmaturen;
· pantry voorzien van onder- en bovenkasten en close in boiler;
· diverse dubbele wandcontactdozen (230V);
· gedeeltelijk te openen draai-/kiepramen v.v. dubbele beglazing;
· gedeeltelijk mechanische ventilatie v.v. topkoeling;
· dubbele toiletruimte met voorportaal v.v. fontein en tegelwerk;
Buitenterrein
· klinkerbestrating.
PARKEREN
Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein aanwezig, er zijn totaal voor de huisnummers 11 en 13 (het geheel) circa 16 parkeerplaatsen op eigen terrein. Bij verkoop van één unit zullen er 8 parkeerplaatsen per huisnummer op eigen terrein aanwezig zijn.
ENERGIELABEL
A.
HUURVOORWAARDEN
HUURPRIJS HOEFSLAG 11 en 13 (het geheel)
€ 13.500,00 per maand te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, per maand vooruit te voldoen.
HUURPRIJS HOEFSLAG 11
€ 7.000,00 per maand te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, per maand vooruit te voldoen.
HUURPRIJS HOEFSLAG 13
€ 7.350,00 per maand te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, per maand vooruit te voldoen.
KOSTEN NUTSBEDRIJVEN
Rechtstreeks door huurder te voldoen aan desbetreffende nutsbedrijven.
ONDERMAAT/OVERMAAT
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
OPZEGTERMIJN
Uiterlijk 12 (twaalf) maanden voor het aflopen van een huurtermijn.
HUURPRIJSINDEXERING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur plus servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.
B.T.W.
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUUROVEREENKOMST
Gebaseerd op het model huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in 2015. Van deze overeenkomst maken deel uit de bijhorende “Algemene bepalingen huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230A BW”.
KOOPVOORWAARDEN
KOOPPRIJS HOEFSLAG 11 en 13 (het geheel)
€ 2.550.000,– kosten koper. te vermeerderen met omzetbelasting.
KOOPPRIJS HOEFSLAG 11
€ 1.300.000,– kosten koper. te vermeerderen met omzetbelasting.
KOOPPRIJS HOEFSLAG 13
€ 1.400.000,– kosten koper. te vermeerderen met omzetbelasting.
Op de levering van de onroerende zaak is omzetbelasting verschuldigd. Alle kosten die verbonden zijn aan de eigendomsoverdracht, zoals notariële kosten, kadastraal recht en omzetbelasting, komen voor rekening van de koper. Dit geldt ook voor de eventuele verschuldigde overdrachtsbelasting en de kosten wegens de levering en overdracht van het verkochte.
ONDERMAAT/OVERMAAT
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.
AANVAARDING/LEVERING
De onroerende zaak wordt leeg en ontruimd geleverd, vrij van huur en gebruik, in de huidige gebruikte, bouwkundige, technische, milieukundige, juridische staat, de staat “as-is” met alle daarbij behorende rechten en aanspraken, lasten en beperkingen, zichtbare en onzichtbare gebreken, heersende en lijdende erfdienstbaarheden, en kwalitatieve rechten en plichten, doch vrij van hypotheken, beslagen en inschrijvingen daarvan. De koper dient kennis te nemen van de inhoud van de laatste akte van levering.
Het object kan per 1 maart 2026 leeg en vrij van huur en gebruik worden opgeleverd.
NOTARISKANTOOR
Koper is vrij om te bepalen welk notariskantoor zal worden belast met het opmaken van de koopovereenkomst en de notariële akte van levering.
KOOPOVEREENKOMST
In de op te maken koopovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koopovereenkomst en de akte van levering die bedingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.
ZEKERHEIDSSTELLING
Koper dient binnen 14 dagen na ondertekening van de koopovereenkomst een bankgarantie te stellen van 10% van de koopsom aan het notariskantoor.
BIJZONDERHEDEN
Deze informatie is geheel vrijblijvend en mag niet worden beschouwd als een aanbieding of offerte en wordt verstrekt onder voorbehoud van goedkeuring door verhuurder c.q. verkoper.
Aan de in deze informatie vermelde teksten, tekeningen en opgegeven metrages kunnen geen rechten worden ontleend. De als bijlagen opgenomen plattegrondtekening(en) zijn van indicatieve aard.