Plan een bezichtiging

Geen plek zoals hier

Beschrijving

Lees meer
WAAROM NIJENSTEINSEWEG 18 B TE HAGESTEIN VOOR U DE IDEALE PLEK IS
1. Centraal gelegen
2. Goede bereikbaarheid
3. Multifunctioneel gebouw
4. Detailhandel als ondergeschikte nevenactiviteit
5. Royale parkeergelegenheid

ADRES
Nijensteinseweg 18 b (4124 AV) Hagestein

ALGEMEEN
Hagestein ligt direct ten zuiden van Utrecht en tevens liggen de plaatsen Houten, IJsselstein en Vianen op een steenworp afstand. Hiermee is een zeer uitgestrekt verzorgingsgebied binnen handbereik. Het bedrijfspand ligt op steenworp afstand van het nieuwe Bedrijvenpark Gaasperwaard. Dit gebied kent veel soorten bedrijvigheid, zowel groot als klein.

LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Door de centrale liggen midden in het land en de gunstige ligging vlakbij de verkeersaders A2, A12 en A27 is Hagestein gemakkelijk te bereiken. Met openbaar vervoer is Hagestein redelijk goed bereikbaar.

OPPERVLAKTE
Totaal bruto oppervlakte ca 1032,5 m² / ca. 774 m² v.v.o. bedrijfs-/kantoorruimte, onderverdeeld in:
• Ca. 371 m² v.v.o, bedrijfsruimte op de begane grond;
• Ca. 283 m² v.v.o. bedrijfsruimte op de 1e verdieping;
• Ca. 120 m² v.v.o. kantoorruimte op de 2e verdieping.

Het object is conform de meetnorm van het normblad NEN2580 ingemeten.

BOUWJAAR
1975

KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente : Vianen
Sectie : F
Nummers : 347
Kadastrale perceelgrootte : 515 m²
Zakelijk recht : volle eigendom

BESTEMMING
Op de plankaart is het object aangemerkt met bestemming “Bedrijf”. Deze gronden zijn bestemd voor: bedrijven uit ten hoogste categorie B1 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten 'functiemenging'

Voor nadere informatie omtrent de bestemming en gebruikersmogelijkheden verwijzen wij u naar de gemeente Vijfherenlanden en de omgevingsvergunning d.d. 15-11-2018.

OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd in de huidige gebruikte, bouwkundige en technische en milieukundige staat met tenminste de navolgende voorzieningen:
Algemeen
• Eigen entree;
• Meterkast met groepen voorzien van zelfstandige (tussen) elektra-/watermeter

Bedrijfs-en kantoorruimte
• Diverse opslag – en productieruimten;
• Keuken c.q. pantry;
• Bestaande scheidingswanden systeemwanden met tussendeuren;
• Diverse dubbele wandcontactdozen (230V);
• CV- radiatoren;
• Gedeeltelijk te openen ramen voorzien van dubbele beglazing;
• Bestaande vloerbedekking;
• Diverse toiletruimten.

Buitenterrein
• Klinkerbestrating.

BOUWKUNDIGE KENMERKEN
• Kolommen bouwconstructie;
• Deels beton en deels houten vloeren;
• Deel gemetselde en deels met rabathouten beschoten gevels;
• Hardhouten en deels kunststof kozijnen;
• Termopane beglazing;
• Zadelkap deels met dakpannen en deels met golfplaten afgewerkt;
• Systeem plafonds met LED-verlichting;
• Nieuwe elektra bedrading;
• Diverse pantry blokken;
• Valliant CV ketel 2020;
• Diverse sanitaire voorzieningen met o.a. urinoir;
• Samengestelde (na-) geïsoleerde dakconstructie;
• Geïsoleerde wanden (conform opgave opdrachtgever).

ENERGIEBESPARENDE MAATREGELEN
Verkoper heeft de volgende energiebesparende maatregelen uitgevoerd in het gebouw:
• TL-verlichting vervangen voor Led-armaturen werkplaats, energieklasse A+ (januari 2019);
• Tochtstrip ramen en deuren + dorpels deuren geplaatst (januari 2019);
• Wanden quarantaineruimte geïsoleerd met glaswol + hal (januari 2019);
• TL-verlichting vervangen voor Led-armaturen werkplaats, energieklasse A+ (februari 2019);
• Ramen werkplaats vervangen voor dubbel glas ramen, ISO HR standaard, Float Blank 5mm, Vulling Gas Argon 90% (maart 2019);
• TL-verlichting vervangen voor Led-panelen systeemplafond quarantaineruimte + hal, LS LED Paneel 295x595mm, 4041 SMD, CE, ROHS en FCC, 5 jaar garantie (april 2019);
• Dakbeschot kweekruimte geïsoleerd met isolatieplaten (april 2019);
• Dubbel glas raam winkel, ISO HR standaard, Float Blank 5mm. Vulling Gas Argon 90% (mei 2019)
• TL-verlichting vervangen voor Led-armaturen kweekruimte, energieklasse A+ (juni 2019);
• TL-verlichting vervangen voor Led-panelen systeemplafond winkel (juli 2019);
• Spots vervangen voor Led-inbouwspot douche (juli 2019);
• Voorzijde winkel + achterzijde quarantaineruimte spouwmuur isolatie, HR++ Spouwparels, brandklasse E en zeer vochtwerend (juli 2019);
• Waterleidingen en verwarmingsbuizen winkel, kweek-, quarantaineruimte, hal en werkplaats aangepast naar Uponor meerlagen buis (juli 2019);
• Verwarmingsketel kweekruimte, Vaillant ecoTEC plus CW5 VHR NL 30-34/5-5, Energielabel A
• (augustus 2019);
• Hygrostaat met ventilatoren geplaatst quarantaineruimte (september 2019);
• Wanden kantoor geïsoleerd met glaswol (oktober 2019);
• Verwarmingsketel boven vervangen, Vaillant ecoTEC plus CW5 VHR NL 30-34/5-5. Energielabel A (januari 2020).


PARKEREN
Er zijn 2 parkeerplaatsen naast het pand op eigen terrein.

ENERGIELABEL
Niet aanwezig.

KOOPPRIJS
€ 329.500,-- kosten koper, exclusief BTW.
Alle kosten verbonden aan de eigendomsoverdracht, waaronder te verstaan de notariële kosten (o.a. koopovereenkomst, akte van levering), kadastraal recht, verschuldigde overdrachtsbelasting, eventuele omzetbelasting en de kosten wegens de levering en overdracht van het verkochte zijn voor rekening van koper.

ONDERMAAT/OVERMAAT
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.

AANVAARDING/LEVERING
De onroerende zaak wordt leeg en ontruimd geleverd, vrij van huur en gebruik, in de huidige gebruikte bouwkundige, technische en milieukundige staat met alle daarbij behorende rechten en aanspraken, lasten en beperkingen, zichtbare en onzichtbare gebreken, heersende en lijdende erfdienstbaarheden, en kwalitatieve rechten en plichten, doch vrij van hypotheken, beslagen en inschrijvingen daarvan. De koper dient kennis te nemen van de inhoud van de laatste akte van levering.

MILIEU
Het is de verkoper niet bekend dat de onroerende zaak verontreiniging bevat die ten nadele strekt van het beoogde gebruik, dan wel kan leiden tot een verplichting tot sanering of andere maatregelen, en dat er ondergrondse tanks voor het opslaan van (vloei-)stoffen aanwezig zijn. Het is de verkoper niet bekend dat er (bouw-)materialen zijn toegepast die op enigerlei wijze schadelijk zijn voor mens of milieu of agressief zijn ten opzichte van andere toegepaste materialen. Koper aanvaardt de milieukundige toestand van de onroerende zaak in de huidige staat en vrijwaart verkoper voor eventuele aanspraken van derden ter zake. Verontreinigings- en restrisico van de bijbehorende grond en grondwater, alle eigenschappen en verontreinigingen, de eventuele aanwezigheid van asbesthoudende stoffen en/of schadelijke materialen en/of stoffen, zowel de bekende als de onbekende, komen voor rekening en risico van koper. Koper vrijwaart verkoper voor alle aanspraken, claims en verplichtingen te dier zake.

NOTARISKANTOOR
Koper is vrij om te bepalen welk notariskantoor zal worden belast met het opmaken van de koopovereenkomst en de notariële akte van levering.

KOOPOVEREENKOMST
In de op te maken koopovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koopovereenkomst en de akte van levering die bedingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.

ZEKERHEIDSSTELLING
Koper dient binnen 14 dagen na ondertekening van de koopovereenkomst een bankgarantie te stellen van 10% van de koopsom aan het notariskantoor.

AANVAARDING
In overleg.

Bijlagen:
- Plattegrondtekening(en);
- Kadastrale kaart;
- Locatieplattegrond.

De volgende bescheiden kunnen op aanvraag worden verstrekt:
· Kadastraal uittreksel;
· Eigendomsbewijs d.d. 7-1-2020;
· Bouwkundig rapport d.d. 18-8-2020;
· Omgevingsvergunning d.d. 15-11-2018;
· NEN 2580 Meetrapport d.d. 16-8-2020;
· Bestemmingsplaninformatie.
Plan een bezichtiging

Plattegronden

Brochure(s) en overige bijlagen

Kenmerken

Lees meer
Overdracht
Prijs € 329.500,- k.k.
Aanvaarding In overleg
Bouw
Type object Bedrijfshal
Eveneens Kantoor
Soort bouw Bestaande bouw
Oppervlaktes en inhoud
Perceeloppervlakte 515 m²
Bruto vloeroppervlakte 654 m²

De buurt waar Nijensteinseweg 18b, 4124 AV Hagestein zich bevindt

Kruideniers en supermarkten
Scholen en kinderopvang
Restaurants
Winkels

Neem een kijkje

Heeft deze plek je helemaal te pakken? Reageer dan, of plan meteen een bezichtiging. Want waarom wachten, toch? Wij vertellen je graag meer over de buurt en andere eigenschappen van deze fantastische plek.

Jouw makelaar

Brecheisen Bedrijfsmakelaars Utrecht

030 233 11 34 E-mail
Neem contact met mij op

Sluiten

Recent bekeken