Plan een bezichtiging

Geen plek zoals hier

Beschrijving

Lees meer
WAAROM STEINHAGENSEWEG VOOR U DE IDEALE PLEK IS
1. Centraal gelegen kantoor- of praktijkruimte
2. Goede bereikbaarheid
3. Eigen parkeergelegenheid
4. Representatief gebouw met hoogwaardig opleveringsniveau en lift
5. Te huur vanaf 100 m²

ADRES
Steinhagenseweg 2 t/m 2N (3446 GP) Woerden.

ALGEMEEN
Kantoorgebouw “Arcade” ligt in het woongebied Snel en Polanen. Het betreft een modern, multifunctioneel, onder architectuur ontworpen solitair kantoorgebouw van in totaal 4 bouwlagen.

Iedere kantoorvleugel is voorzien van een toegangscontrolesysteem en video-intercom die de veiligheid van medewerkers, kritische bedrijfsprocessen en vertrouwelijke informatie waarborgt. Het videoinformatiescherm in de centrale hal is voor gezamenlijk gebruik beschikbaar voor de presentatie en nieuwsberichten van bedrijven die zijn gevestigd in het kantoorpand.

Op de begane grond bevindt zich een royale gemeenschappelijke entree met open natuurstenen trap en lift. Het gebouw met de kantoorruimten heeft een zeer hoogwaardig afwerkings- en opleverniveau.

LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Door de centrale ligging van kantoorgebouw “Arcade” aan een drukke verkeersweg is hier sprake van een zichtlocatie. Het gebouw grenst aan het wijkwinkelcentrum Snel & Polanen dat een verzorgende functie heeft voor de ca. 7.500 personen die in deze wijk wonen.

Op de begane grond van het gebouw zijn gevestigd Gezondheidscentrum Woerden en Apotheek Peleane Hof. Op de verdiepingen zijn NVLF (Logopedie en Foniatrie) en Meurs Geluid gevestigd.

Het gebied Snel en Polanen bestrijkt een gebied van 112 hectare, waarvan 5 hectare aan meren, sloten en andere wateren.

Vanaf de rijksweg A12 is het gebouw binnen enkele minuten met eigen vervoer te bereiken.

Het NS-station Woerden bevindt zich op loopafstand van het gebouw.

OPPERVLAKTE
Voor verhuur is op dit moment totaal ca. 1.732 m² v.v.o. (NEN2580) aan kantoorruimte beschikbaar, onderverdeeld als volgt:

· Ca. 511 m² v.v.o. kantoorvleugel op de 1e verdieping winkelcentrumzijde (huisnummer 2M);
· Ca. 505 m² v.v.o. kantoorvleugel op de 2e verdieping straatzijde (huisnummer 2D);
· Ca. 254 m² v.v.o. kantoorvleugel op de 3e verdieping straatzijde (huisnummer 2N)
· Ca. 462 m² v.v.o. kantoorvleugel op de 3e verdieping winkelcentrumzijde (nummer 2E).

Deelverhuur is mogelijk vanaf 100 m².

In de metrage is een toedeling algemene en gezamenlijke ruimten opgenomen.

BASIS OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimten worden in de huidige staat opgeleverd inclusief o.a.:

· representatieve gezamenlijke entree aan voor- en achterzijde met royale luxe trappartij;
· deels te openen aluminium kiep-/kantelramen;
· gezamenlijke lift voor maximaal 13 personen of 1.000 kg;
· verwarming, koeling en luchtbevochtiging middels een luchtbehandelingskast;
· kabelgoten voorzien van wcd’s en netwerkbekabeling;
· glasvezelaansluiting t.b.v. internet;
· systeemplafond v.v. inbouw TL-verlichtingsarmaturen;
· eigen sanitaire ruimte v.v. natuurstenen vloer per kantoorvleugel, waarvan sommige kantoorvleugels voorzien van een pantry;
· binnenzonwering middels handbedienbare screens;
· huidige vloerbedekkingen;
· vaste wanden v.v. spuitwerk;
· brandmeldinstallatie, ontruimingsinstallatie en brandhaspels;
· videointercom;
· videoinformatiescherm;
· meterkast met stroomgroepen per kantoorvleugel;
· de systeembinnenwanden en deuren die de gehuurde kantoorruimte scheiden van aangrenzende kantoorruimten.

EXTRA OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimten kunnen aanvullend worden ingericht met o.a.
• vloerbedekking tapijttegels of PVC stroken. Richtprijs vanaf € 40,-- per m²;
• TL-verlichtiging wijzigen naar LED verlichting. Richtprijs vanaf € 25,-- per m²;
• extra systeembinnenwanden met vinyl afwerking. Richtprijs vanaf € 400,-- per m1;
• extra systeembinnenwanden met kunststof afwerking. Richtprijs vanaf € 430,-- per m1;
• extra systeembinnenwanden gemoffeld staalplaat afwerking. Richtprijs vanaf € 700,-- per m1;
• extra systeembinnenwanden in volledig glas. Richtprijs vanaf € 725,-- per m1;
• extra binnendeuren. Richtprijs vanaf € 1.000,-- per stuk;
• overige inrichting, bouwkundig, installaties en ICT, nader te bepalen;
• diverse kantoorvleugels zijn standaard voorzien van vouwwanden voor een flexibele kantoor-/ vergaderingindeling;
• diverse kantoorvleugels zijn voorzien van een rolarchief.

PARKEREN
Ruime parkeergelegenheid van totaal 42 plaatsen op het dek, alsmede 19 gemarkeerde plaatsen op het afsluitbare binnenterrein. Op dit moment zijn er nog 33 parkeerplaatsen beschikbaar. Er geldt een parkeernorm van 1:47.

GEBRUIKERSMOGELIJKHEDEN
Bestemmingsplan “Snel en Polanen”, bestemming “Gemengd-1”; kantoren, dienstverlening en bedrijfsgebonden kantoren ondergeschikt aan de bedrijfsfunctie zijn toegestaan.

HUURPRIJS KANTOORRUIMTE
€ 120,-- per m² per jaar te vermeerderen met servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, per kwartaal vooruit te voldoen.

HUURPRIJS PARKEERPLAATSEN
€ 400,= per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de wettelijke verschuldigde omzetbelasting, per kwartaal vooruit te voldoen.

SERVICEKOSTEN
€ 27,50 per m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, per kwartaal vooruit te voldoen, als verrekenbaar voorschot op de kosten van onder andere de volgende leveringen en diensten:
• gas-, water- en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede de individueel gehuurde ruimte;
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, luchtbehandelings-/topkoelinstallatie(s), liftinstallatie, hydrofoorinstallatie, brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-automatische deureninstallatie(s), brandhaspels, slagboominstallatie;
• schoonmaakkosten van de algemene- en gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde, beglazing algemene- en gemeenschappelijke ruimten, terrassen en buitenterrein;
• onderhoud bestrating, onkruidbestrijding en dakbedekking;
• telefoonkosten ten behoeve van de liften en gebouwbeheersysteem;
• gesorteerde postbezorging door derden;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten.

ONDERMAAT/OVERMAAT
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar. Kortere huurperioden zijn bespreekbaar.

OPZEGTERMIJN
Uiterlijk 12 (twaalf) maanden voor het aflopen van een huurtermijn.

HUURPRIJSINDEXERING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur plus servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.

AANVAARDING
Per direct.

B.T.W.
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUUROVEREENKOMST
Gebaseerd op het model huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in 2015. Van deze overeenkomst maken deel uit de bijhorende “Algemene bepalingen huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230A BW”.
Plan een bezichtiging

Plattegronden

Brochure(s) en overige bijlagen

Kenmerken

Lees meer
Overdracht
Prijs € 120,- per m² per jaar
Servicekosten € 27,50 per m² per jaar
Aanvaarding In overleg
Bouw
Type object Kantoor
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwjaar 2000
Oppervlaktes en inhoud
Perceeloppervlakte 2.375 m²
Bruto vloeroppervlakte 1.732 m²
Locatie
Ligging In woonwijk

De buurt waar Steinhagenseweg 2t/m 2N, 3446 GP Woerden zich bevindt

Kruideniers en supermarkten
Scholen en kinderopvang
Restaurants
Winkels

Neem een kijkje

Heeft deze plek je helemaal te pakken? Reageer dan, of plan meteen een bezichtiging. Want waarom wachten, toch? Wij vertellen je graag meer over de buurt en andere eigenschappen van deze fantastische plek.

Jouw makelaar

Brecheisen Bedrijfsmakelaars Utrecht

030 233 11 34 E-mail
Neem contact met mij op

Sluiten

Recent bekeken